• DOLAR
    5,3032
    % -0,70
  • EURO
    6,0440
    % -0,75
  • ALTIN
    213,0073
    % 0,86
  • BIST
    93.699,49
    % 0,94
GAZİ ÜNİVERSİTESİ TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ NASILDIR

GAZİ ÜNİVERSİTESİ TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ NASILDIR

GAZİ ÜNİVERSİTESİ TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ NASILDIR

Gazi Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Nasıldır?Gazi Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Nasıldır? Gazi Teknoloji Fakültesi Yazılır mı?

gazi üniversitesi
gazi üniversitesi

 

Arkadaşlar öncelik Gazi Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Elektrik-Elektronik mühendisliğini bitiren biri olarak ve okulda yaklaşık olarak 6 senemi harcadım. Okulun hem eski Teknik Eğitim Fakültesi halini biliyorum hem de yeni geçtiği Teknoloji Fakültesi sistemini biliyorum.

gazi üniversitesi beşevler
gazi üniversitesi beşevler

Öncelikle Teknoloji Fakültesinin hocalarının tamamı eski Teknik Eğitim fakültesi hocalarıdır. Burdan çıkarabileceğiniz sonuç hiçbirisi mühendis değildir. Biliyorum ki şu sonucuda çıkartacaksınız o zaman çok iyi hocalar degildir. Bence hemen karar vermeyin ve yazımı okumaya devam edin.

EFT ve HAVALE NASIL YAPILIR?

Türkiye’nin ilk üniversitelerinden biri olan Gazi Üniversitesi’nin ilk bölümlerinden birisidir şuanki Teknoloji Fakültesi. Yıllar içerisinde bir çok isim degişsede “Orta Muallim Mektebi ve Terbiye Enstitüsü” daha sonra “Gazi Eğitim enstitüsü” en sonunda “ Gazi üniversitesi “ adını almıştır. Anlayacağınız o ki Bir dönem Türkiye’nin lokomotifi olmuştur.

gazi üniversite eem
gazi üniversite eem

Şimdi geçelim Gazi Teknoloji Fakültesi Nasıl?

İlk olarak bilmeniz gereken diger mühendislik fakültelerinden farkı son sene yapılan iş yeri stajıdır. Bu staj yazın degil sene boyunca yapılmaktadır. Yaz stajı ayrı olarak vardır. Bu staj gerçekten öğrenciler açısından çok yararlı olmaktadır. Staj boyunca iş yerini tanıyıp çalışma ortamını gören öğrenciler çok geç olmadan hem rotasını çiziyor ve çoguda staj yaptığı yerde kalıyor.

Yani diğer mühendislik bölümleri gibi sadece matematik, fizik gibi teori dersleri görüp piyasaya çıkmıyor. İşi bilen aynı zamanda hesap yapmayıda bilen ve makineyi tanıyan mühendisler yetişiyor.

Bu zamana kadar en büyük sorun bu degil miydi? Onca sene oku ama hiçbir şey bilmeden mezun ol. İşte teknoloji fakültelerinin çıkış nedenide budur.

Teknoloji Fakültesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Nasıldır?

Öncelikle arkadaşlar bölüm aşırı zor olmamasına ragmen kesinlikle şunu söyleyebilirim yata yata geçebileceğiniz bir bölüm değil. Heleki 2. Sınıfta karşınıza çıkan Manyetik alan ve Dalga Teorisi dersi insanı hayattan sogutur niteliktedir. Ben zannediyorum ki çogu fizik bölümü bu kadar yogun manyetik dersi almıyordur. Manyetigin babası olan Erol Hoca bölümde nam salmış yaz okullarında dersi full çeken degerli bir hocamızdır.(kendisi yaz okulu açmamaktadır)

Dersler Mühendislik Mimarlık Fakültelerinin ee mühendisliği bölüm derslerinden kolay olmasına rağmen uygulamalı eğitim açısından çok daha iyidir. Uygulama konusunda gerçekten öğrenciye çok şey katacak ödevler veriliyor. Tabi bu durum öğrencinin kendisine bağlı.

He birde unuttuğumuz diferansiyel dersine çok kalan öğrencilerin olduğu 2. Sınıf dersidir. Hasan Hüseyin Hocamız esprili ve şamata olmasına rağmen çok fazlada öğrenci bozan degerli hocalarımız arasındadır. Kötü bir insan olduğunu düşünmememe rağmen çok fazla öğrencinin üstüne gitmesinide etik karşılamıyorum.

Bu arada korkmayın bu diferansiyel ve manyetik dersi yaz okulunda açılıyor. Yoksa uzun seneler okul mezun veremez.=)

Aynı zamanda fakültenin konumu gerçekten çok iyi bir yerde. Beşevler bölgesinde bulunan Gazi Yerleşkesi Bahçeli evlere 10 dakka.(bahçeliyi biliyorsunuzdur ortam,cafeler,barlar falan baya eğlenceli bir yer=).

Unutmadan söyleyim ekşide falan yok “reis yetiştiren okul” vs yazanların hiçbirisi Gaziyi kazanabilecek puanları alamamış basiretsiz arkadaşlar. Eski dönemlerde reis diye tabir edilen insanlar vardı ama son 6-7 yıldır hiçbir şekilde sizi rahatsız edecek bir reis bulamazsınız.

Gazi Üniversitesi Teknoloji Fakültesini yazacak arkadaşlar bence hiç düşünmeyin ben senelerimi verdigim bu okuldan mezun olduğum için hiçbir zaman pişman olmadım. Geçmişi bu denli köklü olan bu okuldan mezun olmak benim için her zaman bir gurur kaynağı oldu. Okurken belki fark edemeyeceksiniz ama ileride bahsederken gururlanacağınız bir okuldan mezun olacaksınız.

“Gazili olmak ayrıcalıktır”

Sosyal Medyada Paylaşın:

BİRDE BUNLARA BAKIN

2 yorum

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

  • ÇOK OKUNAN
  • YENİ
  • YORUM
2018-12-07 12:29:06
2018-12-06 20:26:21
2018-12-06 10:43:50
2018-12-04 18:29:59
2018-12-02 23:29:10